Într-o continuă ascensiune globală, TikTok aproape că anulează complet granițele și restrânge și mai mult decalajul lingvistic, printr-o funcție care îți va fi mai mult decât utilă. Platforma lansează subtitrarea automată a clipurilor, exact cum face și YouTube-ul, pentru a traduce în timp real conținutul postat de utilizatori.
Funcția de subtitrări, generată în mod automat, este cât de poate de simplu de folosit. Odată activată, un algoritm va transcrie automat tot ceea ce aude. Acest lucru te va ajuta să înțelegi și conținutul dintr-o limbă pe care nu o cunoști încă sau chiar accentele pe care ți-e greu să le urmărești.
Aflată deocamdată în faza incipientă, funcția ar putea fi sesizată pentru o scurtă perioadă de timp doar pe anumite clipuri. Însă, în cele din urmă, toate videourile postate pe TikTok vor avea și opțiunea de subtitrare, care va fi extinsă și pentru stickere sau descrieri ale filmulețelor.
În acest moment, platforma are aproape 1,4 miliarde de utilizatori activi lunar. Se așteaptă ca, până la finalul anului, numărul acestora să ajungă la 1,8 miliarde. Și șansele sunt de partea chinezilor.
În februarie, TikTok anunța că prelungește durata clipurilor pe care le poți posta pe platformă la 10 minute. În mai, platforma dădea sfară-n țară că vrea să adauge și jocuri în aplicație.
Ținând cont de aceste informații, nu văd cum o altă aplicație de socializare ar putea „fura” locul I pe care TikTok l-a ocupat în topul celor mai populare aplicații din 2022.