După ce anul trecut TikTok anunța că va permite postarea clipurilor de trei minute, dând o șansă și creatorilor de conținut care nu se puteau încadra într-un singur minut, gigantul rețelelor de socializare vine acum cu o veste cel puțin interesantă.
Se pare că TikTok va prelungi din nou durata filmulețelor pe care le poți uploada pe platformă la cinci sau chiar la zece minute. Aplicația a testat la scară largă videoclipuri de cinci minute și a încercat să integreze chiar și videoclipurile de zece minute, cu ajutorul unui grup de testeri beta, în perioada august 2021 - februarie 2022.
De asemenea, reprezentanții TikTok au făcut un sondaj care a cuprins aproape jumătate din baza sa de date, iar concluzia a fost că utilizatorii platformei găsesc videoclipurile mai lungi de un minut stresante.
Și-atunci de ce ar vrea TikTok să permită și urcarea clipurilor de zece minute pe platforma de socializare?
Răspunsul e cât se poate de simplu - pentru a câștiga mai mult.
Cu cât sunt mai mari videoclipurile, cu atât pot cuprinde mai multă reclamă. Iar dacă platforma reușește să-și convingă utilizatorii să petreacă chiar și câteva secunde mai mult pe TikTok, atunci va reuși să vândă mai multă publicitate.
În tot acest timp, în care reprezentanții aplicației caută soluții pentru a păstra cât mai mult timp userii online, platformele concurente se orientează în cealaltă direcție. Concret, Instagram se concentrează mai mult ca niciodată pe Reels, în vreme ce YouTube dezvoltă Shorts, clipuri care nu depășesc un minut. Asta mai ales pentru că un raport realizat în 2021 arată că 12% dintre videoclipurile postate pe YouTube aveau mai puțin de un minut.
Dacă vestea că TikTok va vrea să încerce și clipurile care ar putea ajunge la o durată de zece minute, nu e cazul să te gândești că platforma va deveni una plictisitoare. Aceste videoclipuri vor fi uploadate într-o secțiune specială a aplicației, astfel încât, dacă vei dori, le vei putea ocoli.
Ce zici, vei fi tentat să urci pe TikTok clipuri atât de lungi? Lasă-ne mai jos un comentariu.