Deși TikTok testa încă de anul trecut această funcție a aplicației, doar câțiva creatori de conținut de top s-au putut bucura de acest privilegiu până acum. Însă în cel mai scurt timp, oricine își va crea un cont de TikTok (asta dacă nu cumva are deja unul) va putea uploada clipuri lungi de până la trei minute, așa cum au declarat reprezentanții platformei.
În decurs de câteva săptămâni, vei avea posibilitatea de a transmite mesaje mai ample către comunitatea pe care o vei aduna, dacă ideile tale sunt unele suficient de captivante. Cu alte cuvinte, nu vei mai fi nevoit să împarți o singură rețetă, un singur tutorial de makeup sau o scenă amuzantă în mai multe clipuri, așa cum se întâmpla până acum.
Această flexibilitate pe care o vei avea pe platformă îți va permite să transmiți un mesaj complet celor care te urmăresc, fără să mai fie necesară o simplificare a conținutului video. Odată ce funcția va fi disponibilă și pentru contul tău, vei primi o notificare în aplicație.
În paralel, și Instagram urmărește promovarea clipurilor video, reprezentanții platformei de socializare declarând că aplicația nu mai este doar un loc dedicat fotografiilor. Chiar dacă experimentul IGTV nu a avut efectul scontat, Instagramul speră în continuare să redevină aplicația preferată de către cei mai mulți, prin formatul de Reels, care a „împrumutat” ideea de la TikTok.
Instagram Reels poate dura până la 30 de secunde, în vreme ce Shorts YouTube și Snapchat Spotlight, principalii rivali ai TikTok, îți permit să postezi clipuri de până la 60 de secunde, format la care trecuse și TikTok anul trecut.