Mai e telefonul meu în garanție dacă…

Mai e telefonul meu în garanție dacă…

Publicat de Fadia Hirtan
pe 22.07.2021

Dacă te-ai întrebat cel puțin o dată ce înseamnă o garanție la telefon, adică dacă vrei să știi ce acoperă garanția pe care o primești pentru un smartphone cumpărat de la Flip.ro, ai ajuns unde trebuie. 

IMPORTANT - Informațiile pe care urmează să le citești mai jos erau valabile la data publicării acestui articol. Pentru datele la zi referitoare la garanția pe care o oferim telefoanelor, te invităm să citești Termenii și condițiile pe care le aplicăm pentru toate telefoanele vândute pe site. 

În cazul în care nu ai răbdare să citești toți termenii și condițiile după care funcționăm, până să ajungi la secțiunea 3.2.9. - Garanții, ne-am gândit să simplificăm lucrurile pentru tine și să răspundem în rândurile de mai jos la cele mai frecvente întrebări pe care le-ai putea avea referitor la garanția unui telefon, fie el iPhone, Samsung sau Huawei

Iată ce te-ar putea interesa:

Mai e telefonul meu în garanție dacă îl scap?

Telefonul este, probabil, cel mai des folosit obiect. Îl luăm cu noi peste tot, ne folosim de el când suntem acasă ori în concediu, când mâncăm, când facem sport, când ne jucăm sau atunci când vrem să aflăm cele mai noi știri. Îl ținem aproape când dormim și e primul lucru pe care îl atinge imediat după ce ne-am trezit. 

Tocmai de aceea, telefonul este supus unui risc mare de a ne scăpa din mână. Îți sugerăm să nu folosești smartphone-ul fără o husă și o folie de protecție, care reduc considerabil riscul de a distruge a dispozitivului în cazul unei aterizări pe o suprafață dură. Chiar dacă telefonul arată impecabil la exterior după o căzătură zdravănă, e posibil să fi suferit defecțiuni interne.

Utilizarea improprie a telefonului și manipularea defectuoasă nu fac obiectul garanției Flip.ro, așadar nu vom putea susține reparațiile în cazul în care scapi telefonul.

Mai e telefonul meu în garanție dacă i-am spart ecranul?

Dacă ai scăpat telefonul și ai spart ecranul, garanția Flip.ro nu va acoperi reparațiile. Telefoanele care au suferit impact fizic cu suprafețe dure, precum căzături sau șocuri, nu fac obiectul garanției care ți-a fost oferită atunci când ai cumpărat telefonul. 

De fapt, niciun producător de telefoane nu îți va putea oferi garanție pentru situațiile în care, din neatenție, ai scăpat și spart dispozitivul. Așa că ai mare grijă atunci când manevrezi smartphone-ul și, încă o dată, nu-l folosi fără husă și folie de protecție.

Primesti cele mai fresh stiri, oferte si update-uri!

Mai e telefonul meu în garanție dacă a căzut în apă?

Dacă ai scăpat telefonul în apă, garanția Flip.ro nu va acoperi reparațiile necesare. E bine să știi că nici Apple, nici Samsung sau oricare alt producător de telefoane nu îți oferă garanție în cazul în care dispozitivul ia contact, voit sau accidental, cu apa sau oricare alt lichid. 

Mai e telefonul meu în garanție dacă este furat?

Nu, garanția Flip.ro nu acoperă recuperarea prejudiciului în cazul în care telefonul cumpărat de la noi îți este furat. Pentru astfel de situații ai putea apela la o asigurare a dispozitivului. 

Depunem constant eforturi considerabile pentru a verifica dacă telefoanele au fost raportate ca fiind furate, pierdute sau cu plata abonamentului restantă în vreo bază de date. Cu toate acestea, există situații în care telefonul care ne este predat să apară la momentul punerii la vânzare ca fiind în regulă, pentru ca apoi IMEI-ul să fie trecut într-o bază de date blacklisted

În aceste situații, vom încerca să îți oferim un telefon identic sau cât mai apropiat de ceea ce ai achiziționat de la noi. În măsura în care acest lucru nu este posibil, îți vom rambursa suma plătită, iar tu ne vei înapoia telefonul exact cum l-ai primit, pentru ca noi să-l putem preda autorităților.

Mai e telefonul meu în garanție dacă îl repar singur?

Telefoanele care au fost deschise, reparate sau manipulate de alte terțe persoane sau companii își pierd garanția. Telefoanele pe care le poți cumpăra de pe Flip.ro sunt atent verificate și recondiționate, atunci când este cazul. 

Specialiștii noștri sunt preocupați în permanență de starea smartphone-urilor pe care le punem la vânzare. Tocmai de aceea, fiind siguri că tehnicienii Flip.ro sunt foarte serioși în ceea ce fac, îți oferim o garanție de 12 luni pentru fiecare telefon de pe site. 

Dacă vei duce telefonul la reparat într-un service sau dacă vei încerca să faci singur reparațiile, garanția Flip.ro va înceta. 

Garanția unui telefon se poate pierde și dacă vei instala un software neautorizat pe dispozitiv sau a unui sistem de operare neoficial sau aflat în variantă beta, dacă îl vei ține în soare sau îl vei expune unor temperaturi extreme. 

De asemenea, e bine să știi că bateriile reprezintă consumabile ale telefoanelor, a căror garanție este de trei luni de la data achiziției smartphone-ului. Folosirea unor încărcătoare și cabluri pentru încărcare sau transfer de date altele decât cele oficiale ale producătorului sau accesorii declarate compatibile de către producătorii telefonului vor duce la defectarea acumulatorului telefonului, așa că nu îți recomandăm să folosești încărcătoare fake sau cabluri contrafăcute. 

Sperăm că acest material ți-a fost de ajutor pentru a înțelege cum funcționează și ce acoperă garanția Flip.ro

Distribuie:

twitter
facebook
linkedin

Comentarii

Marius Andronie

Marius Andronie

Pai si cu ce ajuta garantia daca nici macar sa-l zgari nu pot?

Irinel Irinel

Irinel Irinel

Am luat un Iph xs și am o problema la viața bateriei când scade câte 3 %

Cristea  Toni

Cristea Toni

Cine ma poate ajuta cu un nr de telefon

vezi toate comentariile

Primesti cele mai fresh stiri, oferte si update-uri!