Meta, compania sub „umbrela” căreia funcționează Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy și Oculus, a înregistrat pierderi uriașe în ultimele zile, cele mai mari din istoria sa. Concret, potrivit unui raport realizat de CNBC, acțiunile Meta au scăzut cu 26%. Aceste procente, traduse, înseamnă că Mark Zuckerberg a rămas fără aproximativ 210 miliarde de dolari.
Se pare că Zuckerberg a găsit un prim țap ispășitor pentru aceste pierderi colosale. Acesta spune că Apple este în mare parte vinovat pentru lovitura adusă veniturilor companiei. Zuckerberg susține că actualizările primite de utilizatori pe telefoanele Apple, în urma update-ului la iOS 14.5, a dus la actualizări de confidențialitate care au „costat” Meta nu mai puțin de 10 miliarde de dolari.
„Odată cu modificările iOS de la Apple și noile reglementări din Europa, există o tendință clară în ceea ce privește disponibilitatea obținerii de date pentru a oferi reclame personalizate. Dar oamenii încă vor să vadă reclame relevante și companiile încă vor să ajungă la clienții potriviți. Așa că reconstruim o mare parte din infrastructura noastră publicitară, astfel încât să putem continua să creștem și să oferim reclame personalizate de înaltă calitate", a precizat Mark Zuckerberg recent.
Și pentru că tot mai mulți utilizatori aleg să migreze de pe Facebook pe Instagram, Meta a anunțat recent că se va concentra mai mult pe Instagram Reels, care au devenit din ce în ce mai populare în ultima perioadă. În plus, pariul cel mai mare al companiei este pe Metaverse, un proiect pe care urmează să-l testăm în viitorul apropiat.