Binecunoscuta platformă de divertisment trece de la clipuri scurte cu teme sportive, muzicale, fashion sau stil de viață la crearea unui spațiu virtual menit să ajute tinerii să-și găsească un loc de muncă cool.
Și pentru că CV-urile clasice, deseori seci, nu mai reprezintă un interes în 2021, TikTok reîmprospătează domeniul muncii cu o funcție de care suntem siguri că vom tot auzi de acum încolo.
Te-ar putea interesa și:
TikTok va permite postarea clipurilor de trei minute
Cum ar fi ca, în locul unei pagini plină cu informații scrise despre experiența ta anterioară, să le trimiți viitorilor tăi angajatori un clip scurt în care să te prezinți și să le demonstrezi că au nevoie de tine în echipă?
Videoclipurile scurte și creative, combinate cu diverse funcții video, ușor de utilizat, creează pentru TikTok un loc ideal în care candidații talentați își pot întâlni angajatorii care gândesc „outside the box”.
„Suntem încântați să lansăm „CV-urile TikTok” ca pe un program pilot conceput pentru a continua extinderea și îmbunătățirea TikTok sub forma unui nou canal de recrutare și descoperire a locurilor de muncă. Facem echipă cu companii selectate și invităm solicitanții de locuri de muncă să candideze pentru funcții la unii dintre cei mai căutați angajatori din lume, inclusiv Chipotle, Target, WWE, Alo Yoga, Shopify, Contra, Movers + Shakers, și multe altele, cu un CV video TikTok. Candidații interesați sunt încurajați să-și prezinte în mod creativ și autentic abilitățile și experiențele și să folosească #TikTokResumes atunci când își publică CV-ul video pe TikTok.”, scriu reprezentații platformei pe siteul lor oficial.
Canalul de recrutare este, deocamdată, activ doar pentru Statele Unite ale Americii, însă punem pariu că se va extinde în toată lumea cât mai curând.