Concurența dintre Samsung și Apple atinge un nou nivel. De data asta, lupta titanilor ia o direcție la limita sfidării.
Odată cu lansarea ultimului model MacBook Pro și a căștilor AirPods 3, Apple a anunțat că va scoate pe piață o cârpă pentru lustruirea dispozitivelor sale. Despre cât de special este materialul acesteia nu știe nimeni și nici nu va putea afla pentru următoarele trei luni. Produsul a devenit deja atât de popular în rândul fanilor Apple, încât va dura 90 de zile până să-l primești, dacă îl comanzi astăzi.
În plus, cârpa de lustruit de la Apple nu e deloc ieftină. În America, ea poate fi comandată pentru 19 dolari, iar în Europa o poți cumpăra pentru 25 euro.
Samsung a ales să profite de situație și să „vâneze” o bilă albă din partea pasionaților de tehnologie. German Galaxy Club a anunțat că oferă propria cârpă de curățat dispozitivele complet gratuit pentru toți cei care o comandă. Pe lângă asta, bucata de material de la Samsung măsoară 20x20 cm, în vreme ce cârpa de lustruit de la Apple are 16x16 cm.
Nemții nu au stat prea mult pe gânduri și au epuizat rapid stocul de cârpe de lustruit. În total, 1.000 de persoane au primit prin poștă bucata de material menită să lase telefoanele, tabletele sau alte dispozitive fără urme de amprente sau scame.
Chiar dacă Samsung nu a fost niciodată timid când a venit vorba de a „da peste nas” companiilor concurente, rămâne să vedem dacă nu cumva întâmplarea recentă nu a fost decât o strategie de marketing bine gândită, dar care e posibil să nu se mai repete.
Totuși, nu putem nega faptul că e chiar amuzant să fii spectator la șicanele dintre giganții care împart piața telefoanelor mobile.