Până la finalul acestui an, Netflix și-a propus să introducă și reclame în serviciul de streaming de care, momentan, se bucură peste 221 de milioane de abonați din întreaga lume. Informația a fost dată de Ted Sarandos, co-CEO Netflix, într-un interviu la festivalul de publicitate Cannes Lions. Și, oricât de ciudat ți s-ar părea, aceasta nu e nici pe departe o veste proastă.
Asta pentru că, dacă ești deja plătitor al unui abonament pe Netflix, pauzele publicitare nu-și vor găsi loc în mijlocul serialului la care faci binging. Reprezentanții platformei și-au arătat deschiderea către potențialii clienți care au spus că și-ar dori să plătească abonamente mai ieftine, chiar cu condiția de a viziona și câteva reclame.
„Am lăsat deoparte un segment mare de clienți, adică pe oamenii care spun Netflix e prea scump pentru mine și nu mă deranjează publicitatea”, a spus Ted Sarandos.
Cât costă Netflix cu reclame?
Este așteptat ca serviciul de streaming să lanseze în luna noiembrie, adică peste câteva zile. Se pare că abonamentul Netflix cu reclame va costa 6,99 dolari pe lună și va fi pentru prima dată disponibil în America, începând cu data de 3 noiembrie.
Ulterior, serviciul se va extinde și în alte țări, primele la rând fiind Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania, Regatul Unit și SUA.
Ce va rămâne neschimbată este varietatea largă de filme, seriale și emisiuni produse de Netflix. Ce va fi diferită la viitorul abonament cu reclame la Netflix este calitatea video, care va fi de doar 720p HD. De asemenea, cei care vor opta pentru acest plan de subscripție vor primi și de la patru până la cinci minute de reclame pentru fiecare oră petrecută pe platforma de streaming.
Pentru a beneficia de acest tip de abonament cu reclame, intră pe Netflix.com și înregistrează-te cu mailul, data nașterii și sexul.
Planurile Netflix pentru a putea oferi soluții mai ieftine la abonamente, susținute de reclame, le oglindesc pe cele ale rivalului, Disney Plus, recent lansat și în România. Se pare că acesta din urmă are în plan să propună abonaților săi, până la sfârșitul acestui an, o ofertă similară.
Netflix a pierdut peste 200.000 de abonați, iar asta doar în prima parte a anului 2022. Desigur, „de vină” ar putea fi și relaxarea populației, venită în urma scăderii numărului de îmbolnăviri noi cu Covid, dar și prețul ușor piperat al serviciului de streaming, de care abonații încep să se plângă.
Pierderea unui număr atât de mare de plătitori a determinat Netflix să concedieze aproximativ 300 de oameni, iar asta doar în ultimele zile. Chiar și așa, platforma rămâne cel mai mare serviciu de streaming din lume.
Tu ce părere ai? Ai prefera să te uiți la patru minute de reclame pe oră, în schimbul unui preț mai mic al abonamentului la Netflix? Lasă-ne părerea ta într-un comentariu, mai jos!
Rodica Stoica
Buna ziua, Pentru a raspunde la aceasta intrebare ar trebui sa stiu CONCRET la ce suma se refera expresia "în schimbul unui preț mai mic al abonamentului". Pe cifre concrete fiecare isi poate calcula ce concesii doreste sa faca. Iar asta depinde de la persoana la persoana. Pentru o diferenta semnificativa, adica o reducere cu 65-75% la tariful abonamentului, desigur, mie mi s-ar parea o diferenta semnificativa pentru care sa "suport" si reclame de 4 min/ora.
Uvex Florin
Nu suport reclamele si voi renunta la Netflix chiar daca va fi mai ieftin,voi downlada filme de pe alte site-uri doar ca sa ma uit il liniste fara reclame.