Instagram va folosi un banner în partea de sus a aplicației pentru a-ți reaminti să intri și pe Facebook. Mesajul, care e posibil să apară cât mai curând pe conturile de social media, e menit să transmită faptul că Facebook-ul are câteva funcții pe care nu le vei regăsi și pe Instagram.
De exemplu, pe Facebook îți poți găsi un loc nou de muncă, poți vinde sau cumpăra diverse obiecte sau servicii, prin marketplace, sau îți poți întâlni jumătatea, prin funcția de dating.
„Testăm o modalitate de a le permite oamenilor care și-au conectat conturile Instagram la Facebook să știe despre caracteristicile disponibile doar acolo, cum ar fi găsirea unui loc de muncă, întâlnirile online, cumpărăturile sau accesul la ultimele știri”, a spus un purtător de cuvânt al platformei de socializare într-o declarație recentă.
Este binecunoscut faptul că cele două aplicații au și funcții încrucișate, așa cum este, de exemplu, postarea concomitentă a story-urilor din Instagram și pe Facebook. Totuși, în general, cei care folosesc aplicația Instagram aleg să renunțe la contul de Facebook, periodic sau pentru totdeauna.
Se așteaptă, curând, și o fuziune a chaturilor de Messenger de pe Facebook, a celui de pe Instagram și a WhatsApp-ului într-o singură aplicație, dar această idee nu este, deocamdată, decât un zvon.
În România, potrivit DataReportal, în ianuarie 2021 existau peste 12 milioane de utilizatori ai rețelelor social media, cu un milion mai mulți decât erau înregistrați la începutul anului trecut. Tradus în procente, peste 62% dintre români folosesc o platformă de socializare. Dintre aceștia, peste cinci milioane au și conturi de Instagram.
Tu folosești și Facebook, și Instagram sau ești mai activ doar pe una dintre aceste platforme de socializare?