Știi deja că încrederea pe care ne-o oferi atunci când cumperi sau vinzi pe Flip este foarte importantă pentru noi. Și mai știi că ne străduim constant să livrăm produse și servicii impecabile. De aceea, oferim în mod standard o garanție de 2 ani, indiferent de dispozitivul pe care alegi să-l comanzi de pe flip.ro.
Dar pentru că ne preocupă constant îmbunătățirea serviciilor pe care ți le punem la dispoziție, azi venim cu o nouă veste bună!
De acum, poți alege să-ți prelungești garanția cu încă 1 an. Practic, să ai parte, în total, de trei ani de certitudine că ai cumpărat un produs de pe Flip care funcționează impecabil. Atât de multă încredere avem în specialiștii noștri din service, care se asigură, în urma a 67 de teste stricte, că dispozitivele nu au cusur!
Dacă vrei să afli mai multe despre Garanția Comercială Extinsă, te invităm să citești în continuare acest material, pentru a afla detaliile care te interesează.
Ce este, mai exact, Garanția Comercială Extinsă?
Garanția Comercială Extinsă este un serviciu opțional pe care îl poți alege atunci când cumperi un produs de pe Flip. Serviciul este unul contra cost și poți beneficia de el dacă, înainte de a plasa comanda pe site, îl selectezi și îl adaugi în coș.
Disponibilă pentru absolut toate produsele vândute pe Flip, Garanția Comercială Extinsă nu afectează celelalte servicii pe care le oferim tuturor clienților noștri, precum dreptul de retur gratuit 30 zile, livrare la orice adresă din România în 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii sau posibilitatea plății în rate.
Cât costă Garanția Comercială Extinsă?
Distinctă pentru fiecare produs în parte, contravaloarea Garanției Comercială Extinsă poate fi consultată înainte de plasarea comenzii, la pasul la care mai poți adăuga comenzii tale și accesorii sau alte produse sau servicii pe care ți le punem la dispoziție.
De ce să alegi Garanția Comercială Extinsă?
Garanția, în general, te asigură că produsul pe care îl cumperi va fi reparat pentru orice defect de fabricație. Altfel spus, dacă produsul care ajunge la tine are vreun defect din fabrică, acesta va fi reparat fără niciun cost din partea ta.
Iar dacă te întrebai ce aduce suplimentar o Garanție Comercială Extinsă, suntem încântați să îți spunem că aceasta:
- va prelungi cu 1 an, toate beneficiile pe care le ai mulțumită garanției standard pe care ți-o oferim;
- îți va asigura transportul gratuit, de la și înapoi către tine, a oricărui produs comandat de pe flip.ro, pe perioada acoperită;
- îți va asigura prioritatea în service, ceea ce înseamnă că vei primi înapoi produsul comandat de pe flip.ro și reparat în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea acestuia în service-ul nostru.
Așadar, dacă produsul comandat de la noi nu funcționează corespunzător, îl poți trimite înapoi pentru verificare. Dacă tehnicienii Flip constată că produsul prezintă defecțiuni tehnice care îl fac impropriu pentru utilizare, fără ca folosirea acestuia de către tine să fi influențat în vreun fel aceasta, specialiștii noștri vor parcurge următorii pași, în ordinea strictă de mai jos:
- produsul pentru care există o Garanție Comercială Extinsă este reparat;
- componentele defecte ale produsului sunt înlocuite;
- produsul este înlocuit cu un model similar sau identic cu acesta, cu specificații și caracteristici tehnice și de performanță cel puțin egale cu acesta, situație în care efectele serviciului de Garanție Comercială Extinsă încetează pe loc;
- dacă produsul trimis în service nu poate fi reparat, va fi demarată procedura de retur a acestuia, iar noi îți rambursăm întreaga sumă plătită pentru achiziția dispozitivului.
Când nu se aplică Garanția Comercială Extinsă
Ți-am lăsat mai jos și situațiile în care Garanția Comercială Extinsă NU se aplică. Așadar, Garanția Comercială Extinsă nu acoperă:
- operațiunile de curățare și întreținere a dispozitivelor;
- serviciile de asistență tehnică;
- disfuncționalitățile produsului, dacă acestea au fost provocate de utilizarea improprie a acestuia, de exemplu manipularea defectuoasă, instalarea de software neautorizat, utilizarea neconformă cu instrucțiunile de utilizare sau alte asemenea întrebuințări, precum instalarea unui soft neoficial sau care să nu fi fost anterior aprobat de Google Play/AppStore, instalarea unui sistem de operare neoficial sau în variantă beta, rootarea produsului;
- reparațiile produsului care stă mereu în soare (pe bordul mașinii) sau la temperaturi scăzute, ori a produsului care este ținut în suport magnetic neautorizat;
- reparațiile pentru produsele care au suferit căzături sau șocuri;
- defectele cauzate de contactul cu lichide, aer comprimat sau orice alt tip de substanțe, indiferent că produc coroziuni și oxidări vizibile sau nu;
- reparațiile produselor care au fost deschise ori manipulate de terți, în afara personalului sau a centrelor agreate de Flip;
- defecțiunile cauzate de update-uri de software, indiferent dacă sunt autorizate sau nu;
- uzura normală a produsului ca urmare a folosirii (mătuirea și îngălbenirea ecranului, efectul de burn-in, mătuirea spațiului aferent tastelor, erodarea butoanelor, cauciucurilor sau a marginilor produsului, locurilor de cuplaj etc;
- reparațiile pentru produsele care au fost încărcate cu încărcătoare și cabluri pentru încărcare sau transfer de date, altele decât cele oficiale ale producătorului sau a celor compatibile achizitionate de pe Flip;
- reparațiile pentru produsele care au fost folosite în alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute.
De asemenea, e important să știi că garanția pentru baterii se acordă doar acelor baterii care sunt improprii utilizării în mod constant, de exemplu:
- sunt umflate;
- nu mai permit aprinderea dispozitivului;
- sunt scurtcircuitate;
- nu se mai pot încărca din cauza unui defect de fabricație, a construcției necorespunzătoare din fabricație, a manoperei defectuoase din partea producătorului sau din partea echipei Flip sau alte potențiale defecțiuni tehnice care nu survin în urma unei utilizări normale a produsului.
Diminuarea capacității de sănătate a bateriei și a numărului ciclurilor de încărcare reprezintă utilizarea normală a bateriei, acesta fiind un bun consumabil, supus deteriorării și degradării în timp. Din acest motiv, uzura normală a bateriei nu reprezintă un motiv de garanție pentru care să poți cere înlocuirea bateriei (de exemplu, nu poți cere înlocuirea pe motiv că sănătatea bateriei dispozitivului tău a scăzut sub 80%).
Cine poate beneficia de Garanția Comercială Extinsă?
Garanția Comercială Extinsă poate fi achiziționată de cumpărători, persoane fizice și juridice, doar împreună cu produsul, la momentul plasării comenzii pe flip.ro, și poate fi achitată doar în aceeași modalitate de plată cu cea utilizată pentru cumpărarea produsului (ex: plata online cu card bancar, rate online etc).
Condițiile pentru a beneficia de Garanția Comercială Extinsă
Dacă pe durata de valabilitate a Garanției Comerciale Extinse întâmpini probleme în utilizarea dispozitivului pentru care ai achiziționat acest tip de garanție ori probleme cauzate de o defecțiune a produsului neimputabilă ție, dispozitivul va fi preluat de Flip. Dispozitivul va fi atent verificat, reparat sau înlocuit, dacă următoarele condiții sunt îndeplinite cumulativ:
- produsul a fost cumpărat de pe flip.ro;
- în momentul solicitării reparației, faci dovada achiziționării produsului, prin prezentarea facturii, și prezinți Certificatul de Garanție Comercială Extinsă;
- produsul se află în perioada de Garanție Comercială Extinsă, conform informațiilor consemnate în Certificatul de Garanție aferent;
- nu este identificată o situație din categoria celor care conduc la pierderea beneficiului garanției, pe care ți le-am enumerat mai sus.
Ce se întâmplă cu Garanția Comercială Extinsă dacă dai retur produsului?
Așa cum știi deja, toate produsele de pe Flip beneficiază de retur gratuit de 30 zile. Dacă vrei să returnezi un dispozitiv care avea asociată o Garanție Comercială Extinsă, te asigurăm că vei primi înapoi atât contravaloarea dispozitivului, cât și a garanției pe care ai ales să o prelungești.
Dacă mai ai întrebări sau nelămuriri cu privire la Garanția Comercială Extinsă, poți consulta Termenii și Condițiile acordării acesteia. Sau, dacă îți este mai comod, poți lua legătura cu unul dintre Flipsterii care îți pot asigura Suport, printr-un mail la adresa contact@flip.ro sau aici.