Ți-ai scăpat vreodată telefonul și i-ai spart ecranul? Sau poate ți s-a furat telefonul cândva? Îți amintești ce ai simțit când ți-ai dat seama că nu-l mai ai? Ori poate telefonul tău a suferit o altfel de daună, a cărei reparație te-a costat mai mult decât îți puteai închipui?
Dispozitivele all-in-one nu mai sunt doar instrumente de comunicare, ci au devenit din ce în ce mai complexe și mai valoroase pentru noi toți. Cu toate acestea, rămân vulnerabile la deteriorări sau furt. Astfel, asigurarea dispozitivelor, precum telefonul sau tableta, a devenit un beneficiu, iar la Flip.ro, ești 100% în siguranță în orice situație!
Îți oferim atât protecția financiară, cât mai ales cea emoțională, de care ai nevoie în fața situațiilor neprevăzute cu opțiunile de asigurare Flip CASCO si Flip CASCO +, disponibile atât pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice.
Află ce implică asigurarea dispozitivelor la Flip.ro și ce trebuie să ai în vedere, de la costuri și până la nivelul de acoperire, limitări și proceduri de compensare.
Iată ce informații te așteaptă:
Asigurarea poate fi achiziționată de cumpărători din România, persoane fizice peste 18 ani și persoane juridice, doar împreună cu dispozitivul, la momentul efectuării comenzii pe flip.ro, și poate fi achitată doar în aceeași modalitate de plată cu cea utilizată pentru cumpărarea dispozitivului (ex: plata online cu card bancar, plata în rate sau cu factură etc.).
Nu finaliza comanda pentru dispozitivul de pe flip.ro fără a adăuga o asigurare, ulterior achiziției dispozitivului, nu vei putea opta pentru asigurare.
Cu asigurarea de la Flip, vei avea la îndemână o soluție rapidă și eficientă pentru reparația telefonului, sau în caz de furt, pentru înlocuirea acestuia cu un alt smartphone recondiționat, disponibil în oferta Flip.ro.
În plus, o echipă de customer support este mereu pregătită să răspundă la orice solicitare din partea ta și să ofere informații și suport pe întreaga perioada de asigurare a dispozitivului achiziționat de la Flip.ro.
- FĂRĂ COSTURI PENTRU REPARAȚII
- FĂRĂ DEFECȚIUNI SAU DAUNE, CHIAR ȘI ÎN AFARA GARANȚIEI
- 100% ASIGURAT ÎN CAZ DE FURT SAU ORICE DAUNĂ ACCIDENTALĂ
Dacă alegi să achiziționezi un telefon de pe Flip.ro, înainte de a finaliza comanda vei putea opta pentru una dintre cele două polițe de asigurare:
Asigurarea pentru un dispozitiv de pe flip.ro o poți încheia doar în momentul achiziției unui smartphone de pe flip.ro, imediat după ce ai pus dispozitivul în coș și înainte de a plasa comanda pe site. Asigurarea pentru telefon este disponibilă și pentru persoane juridice care achizitionează telefoane pe firmă.
Opțiunea de a adăuga o poliță de asigurare pentru telefonul de pe Flip pe care ți-l dorești, va apărea în partea dreaptă a ecranului, de unde o vei putea selecta înainte de check-out.
De asemenea, e bine să ai în vedere faptul că plata poliței de asigurare pentru telefonul tău este calculată în funcție de valoarea telefonului.
• Daune accidentale, în cazul cărora dispozitivul se va repara sau înlocui.
• Există o limită de 2 cereri ce pot fi aprobat într-un an (12 luni de la intrarea în vigoare a asigurării), dintre care doar una poate fi pentru furt (dacă asigurarea achiziționată include acest tip de daună).
• Acoperire internațională: asigurarea este valabilă pe perioada călătoriilor în întreaga lume, însă în limita a 60 de zile a deplasării. Dispozitivele de înlocuire vor fi trimise doar la o adresă din România.
• Reparație sau înlocuire cu un dispozitiv cu specificații similare: în cazul înlocuirii dispozitivului, se va oferi un dispozitiv recondiționat din portofoliul flip.ro. Vom încerca să înlocuim dispozitivul mobil cu unul de același tip și culoare, dar nu putem garanta acest lucru sau înlocuirea dispozitivelor din ediții limitate sau speciale.
Dacă nu putem furniza același model de dispozitiv și specificații, îți vom oferi posibilitatea de a alege dintre alte dispozitivele cu specificații echivalente. Dispozitivele de înlocuire vor fi trimise doar la o adresă din România.
• Furt (doar pentru polița de asigurare Flip CASCO +): Dacă ai achiziționat asigurarea Flip CASCO +, care include acoperire pentru furt, dispozitivul va fi înlocuit în caz de furt, însă doar dacă se aplică procedurile de avizare de mai jos.
❌ Franciza
• Se va achita o taxă de franciză pentru fiecare cerere aprobată. Această sumă variază în funcție de tipul de asigurare ales și se achită înainte de a finaliza cererea de asigurare. Suma exactă a acestei francize este specificată în tabelul de mai jos și va fi menționată în mod specific în certificatul de asigurare pentru tipul de asigurare și dispozitiv pe care l-ați ales.
❌ Pierderea sau dispariția dispozitivului, care nu poate fi justificată conform secțiunii de avizare a daunei de mai jos.
❌ Neglijarea Dispozitivului Mobil
De exemplu:
• într-o cafenea sau local, lași dispozitivul pe masă când mergi la bar, în loc să-l iei cu tine;
• deteriorezi dispozitivul intenționat sau îl încredințezi unei persoane și este deteriorat intenționat;
•lași dispozitivul nesupravegheat într-o grădină sau curte, chiar dacă este proprietatea ta.
❌ Uzura dispozitivului
Deteriorarea cauzată de uzură, deteriorarea bateriei, devalorizarea, insectele, dăunătorii, ciupercile, condițiile atmosferice sau climatice, orice cauză care acționează treptat, orice proces de curățare, reparație, modificare sau restaurare.
❌ Daune estetice
Acoperim doar daunele care opresc funcționarea normală a dispozitivului. Dacă este doar o zgârietură, însă dispozitivul funcționează optim, atunci nu îl vom repara sau înlocui. De exemplu, un ecran zgâriat nu va fi acoperit de asigurare, doar un ecran spart.
Detalii complete despre ce este și ce nu este acoperit de asigurare se pot găsi în Termenii și Condițiile de asigurare, IPID și documentul de informații precontractuale.
Avizarea producerii evenimentului se face în maximum 8 zile de la producerea evenimentului.
În caz de furt, nu mai târziu de 6 zile de la descoperire, raportează la poliție (sau la poliția locală dacă te afli în străinătate) și obține un raport oficial. Raportul poliției trebuie să includă numărul IMEI al dispozitivului mobil care este subiectul accidentului; apoi sună la +40 316 318 722 de luni până vineri (exceptând sărbătorile legale) între orele 9:00 și 18:00.
Orice funcție (de exemplu, Find My iPhone) trebuie dezactivată, pe cât posibil, înainte de a înainta cerea de asigurare, pentru a fi procesată și finalizată.
Vei primi produsul reparat sau înlocuit prin curier la adresa specificată. Va fi necesară achitarea curierului o taxă de franciză la suma aplicabilă pentru polița ta, conform tabelului de mai jos.
Dacă decizi să anulezi polița în termen de 30 de zile de la primirea documentelor de asigurare, ți se va rambursa întreaga sumă plătită aferentă asigurării, atâta timp cât nu ai înregistrat niciun incident acoperit de această asigurare.
După cele 30 de zile, în eventualitatea anulării vi se va rambursa suma rămasă din asigurarea neutilizată, în mod proporțional, cu excepția cazului în care Asigurătorul a fost deja notificat cu privire la o cerere de despăgubire.
Anularea se poate solicita telefonic la +40 316 318 722 de luni până vineri (exceptând sărbătorile legale) între orele 9:00 și 18:00.
În tabelul de mai jos regăsești prețul pentru cele două tipuri de asigurări, Flip CASCO si Flip CASCO +, pe perioada de 12 sau 24 de luni.
Asigurarea dispozitivului poate fi achiziționată doar în momentul achiziționării unui smartphone de pe Flip.ro, în aceeași comandă.
Opțiunea de a adăuga o poliță de asigurare pentru dispozitivul din coș va apărea în partea dreaptă a ecranului. Alege asigurarea potrivită între Flip CASCO si Flip CASCO + înainte de a finaliza comanda pentru dispozitiv (plata poliței de asigurare este calculată în funcție de valoarea dispozitivului și se achită integral în aceeași comandă).
Flip CASCO și Flip CASCO+ sunt subscrise de Assurant Europe Insurance N.V., cu adresa înregistrată la 1 Paasheuvelweg, 1105 BE Amsterdam, Olanda, înregistrată la registrul comerțului al Camerei de Comerț din Olanda sub numărul 72959320 și înregistrată la supervizorul olandez, De Nederlandsche Bank N.V. (Banca Centrală Olandeză) sub numărul R161237, înregistrată la Autoritatea de Supraveghere din România privind libertatea serviciilor în România.