• Contul meu
  • Cosul meu
Telefoane
NOU
Laptopuri
Tablete
NOU
Smartwatch-uri
Intrebari frecventeContactFlip Business
Contul meu
Contact
Telefoane
Laptopuri
NOU
Tablete
Smartwatch-uri
NOU
Telefoane Apple
Tablete Apple
Telefoane Samsung
Telefoane Huawei
Telefoane Xiaomi
Vinde-ti telefonul
Intrebari frecvente
Recenzii clienti
Despre Noi
' + ' + ' + ' + ' + ' + Business

274

Blog/
Știri/
Apple, dat în judecată pentru 1.383,13 dolari, prețul unui iPhone 12. Compania a refuzat să repare telefonul aflat în garanție
Apple, dat în judecată pentru 1.383,13 dolari, prețul unui iPhone 12. Compania a refuzat să repare telefonul aflat în garanție

Apple, dat în judecată pentru 1.383,13 dolari, prețul unui iPhone 12. Compania a refuzat să repare telefonul aflat în garanție

Publicat de Fadia Hirtan
pe 25.10.2021

Distribuie:

twitter
facebook
linkedin

Theodore A. Kim, posesorul unui iPhone 12, a dat în judecată Apple pentru că, susține el, i-a fost refuzată reparația telefonului cât timp acesta era încă în garanție. Bărbatul a intentat un proces în San Francisco și cere companiei americare să îi returneze cei 1.383,13 dolari, suma pe care acesta a achitat-o pentru a cumpăra, anul trecut, ultimul model de telefon de la Apple la vremea aceea. 

Telefonul pe care Kim l-a achiziționat în octombrie 2020 era vândut de un magazin autorizat Apple din Vietnam. iPhone 12, spune acesta, avea garanție până în octombrie 2022. Cu toate că dispozitivul era nou-nouț, acesta prezenta probleme în a „citi” o cartelă SIM din America.

Așa că Theodore A. Kim a luat legătura cu reprezentanții Apple, care l-au sfătuit să ducă telefonul la verificat într-un Apple Store local.

În service-ul autorizat, bărbatul nu a reușit să își rezolve problema, pentru că cei care ar fi trebuit să se ocupe de reparații i-au răspuns sec că „telefonul a suferit modificări”, fără a oferi alte explicații. Cu alte cuvinte, reprezentanții Apple ar fi susținut că smartphone-ul fusese verificat anterior într-un service oarecare sau că proprietarul acestuia a încercat să-l repare singur.

Theodore A. Kim s-a văzut nevoit să își retragă telefonul din service. La scurt timp după aceea, bărbatul a observat că tăvița de SIM era spartă. Așa că nu a mai așteptat și a depus o plângere la Better Business Bureau (BBB), o organizație cu același profil ca cel al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) de la noi.

Apple a răspuns la această plângere, precizând că iPhone-ul ar fi fost reparat dacă ar fi suferit defecțiuni cât timp se afla în service-ul autorizat. „Apple consideră această problemă închisă”, a spus compania, potrivit siteului BBB.

Bărbatul s-a oferit să plătească din propriul buzunar reparațiile necesare, însă propunerea sa nu a fost acceptată. Mai mult decât atât, el i-a scris personal CEO-ului Apple, Tim Cook, la sfârșitul lunii iunie, dar nu a primit niciun răspuns. 

Căutând rezolvarea pe Google, Theodore A. Kim a aflat de un alt caz al unei persoane din Seattle care a ales să dea în judecată Apple pentru recuperarea unei sume mici. 

Cazul, care datează din 2012, prezenta situația unui blogger care a cerut banii înapoi de la compania americană, după ce placa grafică a unui MacBook Pro din 2008 a cedat. Procesul a fost câștigat de reclamant, care și-a recuperat întreaga sumă investită în dispozitiv la acea vreme. 

Asta l-a încurajat pe Kim să deschidă un proces asemănător, prin care bărbatul cere să îi fie restituită suma investită în iPhone, fără a avea și alte pretenții financiare de la Apple. 

Distribuie:

twitter
facebook
linkedin

Adaugă comentariu

Primesti cele mai fresh stiri, oferte si update-uri!

Sunt de acord cu
Politica de confidențialitate *

Ultimele articole

Apel wi fi - tot ce trebuie să știi despre wifi calling și vowifi

Apel wi fi - tot ce trebuie să știi despre wifi calling și vowifi

Află totul despre apelurile Wi-Fi (VoWiFi): ce sunt, cum le activezi și când sunt utile în locul rețelei mobile.

Tu ești în videoclip - Atenție la mesajele capcană pe retelele sociale

Tu ești în videoclip - Atenție la mesajele capcană pe retelele sociale

Descoperă cum funcționează înșelătoria „Tu ești în videoclip” de pe rețelele sociale și cum te poți proteja de astfel de capcane online.

De ce scade sănătatea bateriei iPhone - cauze și soluții

De ce scade sănătatea bateriei iPhone - cauze și soluții

Află principalele cauze ale degradării bateriei iPhone și ce soluții ai pentru a-i prelungi durata de viață.

Primesti cele mai fresh stiri, oferte si update-uri!

Sunt de acord cu
Politica de confidențialitate *

logo footerModul inteligent de a-ti cumpara si vinde telefonul!

Comenzi telefonice sau prin e-mail:

0374493962

comenzi@flip.ro

Despre Flip

Contact

Cine suntem

Blog

Intrebari frecvente

Recenzii

Business

Link-uri utile

Termeni si conditii

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Politica de utilizare Cookie-uri

Politica de Social Media

Asigurare CASCO si CASCO+

Plata in rate prin tbi bank

Plata in rate prin Oney

Protectia consumatorilor - A.N.P.C.

SOL

Informatii obligatorii conform Legii nr. 361/2022

Preferinte Cookie

Regulament campanie Tombola Reviews

Regulament campanie Genius

Regulament campanie Bonus console

Regulament campanie Bonus telefoane

CUMPARATURI 100% SIGURE

safe-buy

Curieri parteneri:

ups-and-dhl

Peste 550.000 clienți

4.8/5, recenzii

safe buysafe buy
iso logo

© 2025 Flip.ro - All rights reserved.

flagFlip.bg
flagFlip.gr
flagRejoy.hu