Facebook și-a schimbat numele. Compania sub umbrela căreia se află rețelele de socializare Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, dar și Oculus, va prelua denumirea de Meta. Această modificare pleacă, se pare, de la dorința lui Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, care vrea să separe identitatea companiei care i-a adus succesul, cea de simplă platformă de socializare, de planurile sale viitoare, care includ crearea unui metavers de realitate virtuală.
Iată și anunțul oficial făcut de Mark Zuckerberg și alte detalii pe care ar fi interesant să le cunoști:
Concret, Zuckerberg lucrează de ceva vreme, alături de câteva mii de angajați, la dezvoltarea ochelarilor inteligenți, dar și la o nouă platformă care va permite utilizatorilor să acceseze medii virtuale comune, cu ajutorul realității augmentate.
Totuși, nu vorbim de schimbarea numelui aplicației de socializare. Facebook își va păstra denumirea, însă va trece, împreună cu WhatsApp, Instagram, Messenger și Oculus, sub „umbrela” Metaverse.
Facebook nu este prima companie de tehnologie care își schimbă numele. În 2005, Google își reorganiza activitatea sub un holding nou, Alphabet, tocmai din dorința de a depăși simpla încadrare de motor de căutare.
Și Snapchat a trecut printr-o transformare de acest tip, în 2016, când a devenit Snap Inc. Atunci, compania debuta pe piață cu prima sa pereche de ochelari de vedere, Spectacles.
Schimbarea numelui Facebook este văzută de către mulți cu ochi buni, mai ales în urma scandalului izbucnit de curând. Concret, compania a fost acuzată de o fostă angajată că, deși avea toate resursele pentru a stopa postarea sau redistribuirea conținutului negativ, care cuprindea și știri false legate de vaccinare, pandemie sau anumite subiecte politice, nu a făcut-o, din dorința păstrării unui reach ridicat pe aplicație.
Alex A.
Frumos
Ildiko Capatana
Ce tare ari fi dar cred ca glumiti
Riciu Adriana
Oare este o gluma s_au chiar pot castiga?