Cum elimin conturi personale de pe dispozitivul meu

Daca trimiti produsul in garantie sau il returnezi, acest articol este pentru tine.

Recomandarile noastre, pentru a nu pierde date importante pentru tine ☂️

Fa un back-up informatiilor importante de pe dispozitiv!
Afla cum, aici, in functie de dispozitivul pe care il trimiti spre Flip: 

  • Apple: https://support.apple.com/ro-ro/118426
  • Samsung: https://www.samsung.com/ro/support/mobile-devices/cum-pot-face-backup-automat-datelor-de-pe-dispozitivul-galaxy/
  • Huawei: https://consumer.huawei.com/my/support/backup/
  • Xiaomi: https://www.mi.com/global/support/article/KA-11580

Pasi obligatorii de urmat inainte sa dai telefonul curierului  📣

1. Deconecteaza-te de la contul iCloud sau Google 🔓

Daca ai un dispozitiv Apple, deconecteaza-te din iCloud de pe dispozitivul pe care doresti sa il vinzi, fie ca este telefon, tableta sau ceas: https://support.apple.com/ro-ro/104958

Daca ai un dispozitiv Huawei, Samsung sau Xiaomi, deconecteaza-te din contul Google: https://support.google.com/accounts/answer/54490?hl=ro

2. Inlatura cardurile de memorie si cardul SIM. Daca nu sunt inlaturate, risti sa le eliminam odata ce ajung la noi si nu vom putea sa le returnam catre tine!

3. Impachetarea - tot ce trebuie sa stii! 📦

Inveleste produsul in folie cu bule, pungi de plastic sau hartie de ziar! Pune-l intr-o cutie apropiata de dimensiunile lui. Poate fi inclusiv cutia pe care ai primit-o de la noi, cea Flip!

Sigileaza cutia cu mult scoci de fata cu curierul pentru ca s-ar putea sa-ti ceara sa vada ce trimiti in cutie. Apoi ii dai cutia curierului si treaba ta e gata. Nu trebuie sa printezi AWB-ul sau sa scrii ceva pe cutie, intrucat curierul vine cu el precompletat si il va lipi el pe colet.

In cazul in care, din diverse motive, nu ai putut preda coletul la data selectata de tine, te rugam sa ne contactezi pentru a te asista.