Comanda se poate anula din contul de client Flip, sectiunea Comenzile Mele. Daca ai plasat comanda fara cont, ti-am solicitat o adresa de email, pe aceasta ti-am deschis un cont temporar de client Flip (parola o gasesti trimisa pe email de catre noi, te rugam sa verifici si folderul Spam). 😌
Este foarte important de mentionat poti anula o comanda doar in statusul de "Comanda plasata" si cand nu a avut un AWB deja emis de echipa noastra. In caz contrar, in momentul in AWB-ul este afisat sau statusul se schimba, butonul de anulare va disparea si inseamna ca telefonul a fost deja impachetat pentru predarea unui curier/predat unui curier.
Singura varianta in aceasta situatie este sa refuzi primirea cand te contacteaza curierul.
Daca ai platit integral cu cardul de debit, in rate prin cardul de credit sau prin finantatorii TBI/Oney, te rugam sa ne contactezi pentru a te asista in anularea comenzii pe contact@flip.ro sau pe chat-ul live de pe site-ul nostru.😊