Salt la conținut
Română
  • Nu există sugestii din cauză că este gol câmpul de căutare.

Conditii de trimitere in garantie

Pentru a trimite un produs in garantie, este necesar sa ai in vedere urmatoarele aspecte:

1. Produsul nu trebuie sa contina coduri de acces sau conturi personale, ci trebuie trimis resetat in totalitate la setarile din fabrica. Pentru a nu pierde datele tale, te sfatuim sa faci un back up inainte de trimitere.

2. Produsul nu trebuie sa fi suferit socuri mecanice, contact cu lichide sau interventii neautorizate. Te rugam sa citesti cu atentie Termenii si Conditiile noastre, cat si certificatul de garantie pentru a stii ce acoperim in garantie si ce nu.

❗ Accesoriile si cutia vor fi reciclate la primirea coletului, asa ca mai bine te bucuri tu de ele (accesoriile sunt cabluri, husa, folie, bratara de ceas, etc.) 🙂 

Inveleste produsul in folie cu bule, pungi de plastic sau hartie de ziar! Pune-l in cutia ta Flip sau intr-o cutie apropiata de dimensiunile lui. Te rugam sa retii ca aceasta va fi reciclata ulterior ♻️.

Sigileaza cutia cu mult scoci de fata cu curierul pentru ca s-ar putea sa-ti ceara sa vada ce trimiti in cutie. Apoi ii dai cutia curierului si treaba ta e gata. Nu trebuie sa printezi AWB-ul sau sa scrii ceva pe cutie, intrucat curierul vine cu el precompletat si il va lipi el pe colet.

In cazul in care, din diverse motive, nu ai putut preda coletul la data selectata de tine, te rugam sa ne contactezi pentru a te asista. 

⏱️ Reparatia produsului tau poate dura intre 2 si 10 zile lucratoare. Te vom notifica cand produsul a fost reparat, prin email si vei primi si datele de urmarire ale coletului tau prin SMS, de la curierul alocat.