Verificarea unui produs dureaza in medie 1-2 zile lucratoare de la receptia acestuia in service-ul nostru.
Daca ai facut evaluarea corecta si obiectiva a dispozitivului tau, atunci sansele ca oferta sa ramana la fel cu cea estimativa sunt mult mai mari!
Totusi, exista situatia in care ti-ai subevaluat / supraevaluat conditia dispozitivului si atunci iti vom comunica daca, in urma evaluarii, oferta scade sau creste. Tehnicienii verifica in amanunt dispozitivul in peste 60 de puncte (hardware & software) utilizand softuri dedicate si vor reveni cu oferta reala 😊.
Daca pretul dispozitivului tau scade sau creste, iti vom detalia exact, in cont, care sunt motivele, ca tu sa iei o decizie informata de vanzare. Daca accepti noul pret din contul de utilizator Flip, plata va fi realizata in contul tau bancar conform metodei de plata selectata: plata rapida (1-3 zile) sau plata in 20 de zile. Zilele se numara din momentul in care ai acceptat oferta finala.
Cum accept sau refuz oferta finala?
In contul tau de client, la "Detaliile" ID-ului tau de vanzare, ai optiunea de refuza sau accepta oferta si explicatia acesteia.
Mentionam ca odata ce o oferta este acceptata, aceasta nu mai poate fi refuzata, iar bunul intra in proprietatea Flip, conform Termenilor si Conditiilor acceptate de la tine la plasarea comenzii de vanzare.